Wednesday, March 18, 2009

menipu


Hari ni aku menipu orang. Bukan seorang, tapi dua orang. Seorang pagi, seorang petang.

Macam mana aku boleh tergamak menipu orang baik lurus bendul?

Adakah mereka akan memaafkan aku?

Macam mana aku nak mintak maaf sedangkan aku pun dah tak dapat nk kontek mereka?

Sebaik petang tadi aku tersedar yang aku telah berlaku zalim, terus aku berhentikan kereta dan duduk di bangku hujung dataran, mengharapkan dia akan call aku balik, dan memberi peluang aku mintak maaf. Tapi peluang tu tak muncul.

Macam mana aku nak menebus dosa ni?

7 comments:

a.b geldofg said...

mnipu kecil thapus dgn air smbahyang dan solat

si nakal andi said...

oh
apa yg kamu tipu tu
tipu kecil atau tipu besar?

(siakap senohong, ikan gelama ikan duri, bercakap bohong lama lama mencuri)

saja nak kasi ko insaf sikit..

hahaha

azman said...

andi, kalau tipu melibatkan duit atau harta, mungkin aku boleh bayar ganti rugi untuk menebus kesilapan aku.

tapi sayangnya ia bukan kategori harta atau duit...

Merg@s_Tua said...

isy3..tu la.sape soh kamu menipu?

kan dah rasa bersalah.

haha

si nakal andi said...

jangan jangan kamu ni menjalankan aktiviti

MLM - multilevel marketing

aka

multi level menipu

huhuhu

azman said...

multi level menipu?


aiseh...makin berdosa plak aku rasa

Eden said...

kalau kau tipu penipu...takpo doh....